Absolutní rým
REKLAMA NA ČISTÍRNU Olej na tašce? Volej Natašce! VOJENSKÁ V bytě gumy vadlo Zrezlé umyvadlo U GYNEKOLOGA Něco vnímáte, Apoleno? Něco v ní máte. Á… poleno! IDENTIFIKACE DOPRAVCE Jé! Hodí tě Jeho dítě! […]
REKLAMA NA ČISTÍRNU Olej na tašce? Volej Natašce! VOJENSKÁ V bytě gumy vadlo Zrezlé umyvadlo U GYNEKOLOGA Něco vnímáte, Apoleno? Něco v ní máte. Á… poleno! IDENTIFIKACE DOPRAVCE Jé! Hodí tě Jeho dítě! […]
Posíláte zákazníkům newslettery? Realizujete e-mailové kampaně? Pak určitě i testujete. A to jak varianty e-mailů, tak i znění jejich předmětů. Nebo vám A/B testování předmětu nic neříká? Pak byste s ním měli co nejdříve začít. Anebo byste alespoň měli […]
1. Míra doručitelnosti (delivery rate, DR) Míra doručitelnosti vyjadřuje, jak vysoké procento z rozeslaného počtu e-mailů (v rámci rozesílky) bylo doručeno až do cílových e-mailových schránek. Tam, kde se e-mail nepodaří doručit, o tom obdržíte notifikaci. Podle toho […]
Určitě nechcete, aby vaše texty působily na zákazníky amatérsky. Nebo aby se jim konkurence smála. Bohužel, zmetky, přehmaty a nedotaženosti jsou všude kolem nás. I ty copywriterské. Nevěříte? Budete-li se pozorně dívat okolo sebe, zjistíte, že právě […]
Věděli jste, že míra prokliku je u personalizovaných e-mailů vyšší než u těch nepersonalizovaných? V případě promočních e-mailů je dokonce vyšší o několik desítek procent. E-maily s personalizovaným předmětem mají vyšší míru otevření než e-maily s nepersonalizovaným předmětem. To všechno jsou […]
Chcete se pustit do e-mailových rozesílek, ale váháte, o co e-mail marketing opřít? Při vytváření strategie byste rozhodně neměli ignorovat následující oblasti: (1) Personalizaci obsahu (2) Segmentaci zákaznické databáze podle účelů kampaní (3) Mobile-friendly řešení e-mailů […]
Předmět (subject line) rozhoduje o tom, jestli zákazník váš email otevře. Tento příspěvek se věnuje způsobům, jak u e-mailových rozesílek důkladnou péčí o předmět e-mailu optimalizovat výkon rozesílky. A také se podíváme na několik tipů, jak formulovat sdělení v předmětu […]
Chcete vylepšit míru otevření svých e-mailů? Všimli jste si, že konkurence používá v předmětu emotikony (smajlíky čili emoji a další piktogramy) a uvažujete o jejich užívání, či alespoň testování? Zde je 5 důležitých bodů, které byste měli vzít v potaz: […]
V tomto článku najdete shrnutí základních pravidel a situací při používání mezery u interpunkčních znamének. Dozvíte se, kdy mezeru používat před interpunkčními znaménky, kdy za nimi a kdy ji nepoužívat. Připomeňme, že řeč bude primárně o interpunkčních znaménkách, nikoliv […]