Jste copywriter či copywriterka na volné noze a tápete, jak nacenit svou práci? Pak si rozhodně najděte online kurz senior copywritera Romana Věžníka. Proč? Dozvíte se v něm všechno, co potřebujete vědět: Kdy naceňovat podle normostrany, kdy hodinově, kdy projektově a kdy prodávat copy jako produkt. Naučíte se určit svou minimální hodinovou sazbu i sestavit variantní cenové nabídky. Pojďme se podívat, co vás v 15 lekcích kurzu čeká.
Můj tajný tip
Chcete ušetřit? Využijte exkluzivní slevový kód pro návštěvníky tohoto webu a získejte 10 % slevu z ceny tohoto kurzu. Při objednávce kurzu zadejte kód: AVVIZO10
15 lekcí o cenotvorbě pro copywritery na volné noze
Nejsem sice freelancer, ale kurz Cenotvorba pro copywritery na volné noze jsem si nenechal ujít. Z think tanku Copypátečníci totiž Romana Věžníka znám jako systematického perfekcionistu, který nemá ve zvyku mlátit prázdnou slámu. A nezklamal jsem se.
Jak je kurz sestaven
Kurz má svoji soukromou facebookovou stránku. V ní autor průběžně uveřejňuje jednotlivé videolekce, pozvánky do živých vysílání a další související příspěvky.
Kurz tvoří 15 videolekcí o délce do 30 minut. Jednou týdně pak bloky lekcí doplňuje živé vysílání, v němž autor odpovídá na dotazy účastníků k probraným tématům.
Účastníci kurzu navíc dostanou na konci většiny lekcí k dispozici odkazy vedoucí k dalším inspirativním materiálům (k článkům, k přednáškám, k průzkumům apod.) na téma cenotvorba a cena práce. Ty mohou využít k samostudiu.
Studujete, kdy chcete
Tento 30denní kurz není koncipován jako přehraj a dost. Jednotlivé lekce si můžete pouštět opakovaně (ze záznamu) a máte je k dispozici ještě dva měsíce po skončení kurzu.
Stejně tak se mohou vracet i k záznamům živých vysílání s dotazy a odpověďmi na ně. Mně osobně přišla tahle možnost a flexibilita super.
Témata lekcí
Co přesně se v jednotlivých lekcích probírá? Témata jsou následující:
1. Minimální hodinová sazba
2. Cena za hodinu práce
3. Cena za normostranu
4. Balíčky služeb
5. Paušální odměny
6. Projektové naceňování
7. Variantní cenové nabídky
8. Cena za slogany a názvy
9. Další formy odměn
10. Cena odborných konzultací
11. Jak zefektivnit poptávací tanečky
12. Zálohy, upomínky, pohledávky
13. Slevy
14. Zdražování a zlevňování
15. Další cenotvorbové tipy
Co vás na kurzu bude bavit
Nečekejte monotónní, suchopárnou přednášku. Videokurz se sice opírá o prezentační slidy, ale autora máte pořád na očích. Informace předává s humorem, v lehce stravitelné formě a v příjemném tempu. Kdo zažil jeho přednášku na Copycampu, ví, že prezentovat umí na jedničku.
Tipy a rady opírá o osobní zkušenosti z doby, kdy cizeloval vlastní ceník a způsob naceňování svých copywriterských služeb.
Dozvíte se, jestli někdy zdražuje nebo zlevňuje, případně proč a jak. Nechybějí ani historky o různých zádrhelech a šlamastikách, které celou problematiku zlidšťují.
Zeptejte se, na co chcete
Co oceníte, je možnost se na cokoliv zeptat.
V našem červnovém běhu Roman Věžník bez zábran odpovídal i na dotazy typu S jakou hodinovkou jsi začínal? nebo Jak řešíš situaci s klienty neplatiči?
Samozřejmě uvidíte a uslyšíte i dotazy ostatních účastníků kurzu, takže se nemusíte bát, pokud by vás zrovna žádná otázka nenapadala.
Pro koho má kurz smysl
Jak píše sám autor na webu kurzu, kurz je určen především (ale nejen) těm, kteří odpoví ANO na kteroukoli z následujících otázek:
Pokud je to i váš případ a cenotvorba vás zajímá, můžu vám tenhle zgruntovní vzdělávací kurz s klidným svědomím doporučit. Já sám jsem si z něj odnesl několik stran cenných poznámek.
Shrnutí o kurzu o cenotvorbě pro copywritery
Autor: Roman Věžník
Délka: 30 dní + 2 měsíce (60 dní) na samostudium a opakování lekcí
Počet lekcí: 15 lekcí + 3 živá vysílání zaměřená na otázky a odpovědi
Formát: Videolekce ve FB skupině, živé vysílání
Web kurzu: Cenotvorba pro copywritery na volné noze
Kdy: Červen 2021
Další termín: Podzim/zima 2021
Cena kurzu: 6 900 Kč (včetně DPH)
Nezapomeňte: S kódem AVVIZO10 teď získáte 10% slevu. Akce platí jen do 31. 12. 2021!
ZOBRAZIT KURZ