Výsledky ankety Kolik si účtuje copywriter

První data jsou tu! Anketu, která zkoumala sazby českých copywriterů, absolvovalo k tomuto okamžiku přes 380 textařů. Anketa zůstává i nadále přístupná, a to na konci předchozího článu (zde). Takže pokud jste ještě nehlasovali, s chutí do toho. […]

Padesát odstínů copy aneb Kdy a jak měnit styl psaní

Píšete copy pořád stejně? Pak je něco špatně. Zvláště v případě, kdy potřebujete různými způsoby oslovit různé zákazníky. Jednotvárná copy působí jako jednotvárný sex. Dřív nebo později začne nudit. A co je ještě horší: nefunguje.   Kolik […]

Psaní čárky před spojkou nebo

Psaní čárky před spojkou nebo mnohé děsí. Přitom pravidla, kdy se čárka před spojkou nebo píše a kdy ne, jsou srozumitelná a jednoduchá. A dokonce jich ani není moc. Pojďme se na ně podívat.      Pravidlo č. […]

Test pro copywritery (25.): Cizí slova

Posíláte obchodním partnerům k proplacení fraktury? Těšíte se na jejich komplementy? Pak máte možná mezery v užívání cizích slov… Následující test oťukne, jak dobře umíte cizí slova používat a jestli víte, jak se píšou.  Váš úkol je jasný: […]

Outside the Box Copywriting: Co vy na to?

Napadlo vás někdy ignorovat při psaní copy best practices copywritingu? Pojmout marketingovou komunikaci jinak než jako zdůraznění přínosů a výhod? Prostě vybočit z řady a díky tomu zaujmout a získat jedinečnou pozici v záplavě monotónně laděných reklam? Co třeba rozjet […]

Test pro copywritery (24.): S mezerou, nebo bez mezery?

Jak často váháte, jestli máte v textu správně všechny mezery? Kamarádíte se s pravopisnými příručkami, nebo mezery do textů střílíte od oka? Následující test prověří, jestli jste si všechno nastudovali správně, nebo jestli máte ještě někde drobné… […]

Jak se správně píše OK?

Napadlo vás někdy, jak vlastně správně napsat „oukej“ pomocí dvou písmen, jak to dělají uživatelé angličtiny? Podívejme se, jaké jsou možnosti a která z nich je ta jediná přípustná. V podstatě se nabízejí čtyři možnosti: OK O. […]