Píše se před zájmeny kdo a co čárka?

Váš dotaz:  Má se v souvětí psát před zájmenem co čárka? Všimla jsem si, že se často nepíše, takže jsem znejistěla. Jde přece o vztažné zájmeno, nebo ne?  Odpověď: Slůvko co může být v různých situacích různým slovním […]

Test pro copywritery (26.): Oprav text reklamy 2

Před Vánoci se s reklamami roztrhl pytel. Bohužel z něj padají i zmetky, které někdo zapomněl opravit. Poznáš, kde je co špatně? Pokud ano, nezapomeň se výsledkem z testu pochlubit ostatním! Test spustíš jednoduše: kliknutím na modré tlačítko SPUSTIT […]

Copywriting & cena za něj v Česku a v zahraničí

Cena copywritingu v Česku je odvislá od toho, jaký typ textu poptáváte. A také závisí na to, jaký copywriter ho pro vás vypracuje. Stejně jako je tomu v zahraničí, i u nás narazíte jak na copywritery začátečníky, tak na textaře […]

Výsledky ankety Kolik si účtuje copywriter

První data jsou tu! Anketu, která zkoumala sazby českých copywriterů, absolvovalo k tomuto okamžiku přes 400 textařů. Anketa zůstává i nadále přístupná, a to na konci předchozího článu (zde). Takže pokud jste ještě nehlasovali, s chutí do toho. […]

Padesát odstínů copy aneb Kdy a jak měnit styl psaní

Píšete copy pořád stejně? Pak je něco špatně. Zvláště v případě, kdy potřebujete různými způsoby oslovit různé zákazníky. Jednotvárná copy působí jako jednotvárný sex. Dřív nebo později začne nudit. A co je ještě horší: nefunguje.   Kolik […]