Testy

Test pro copywritery (12): Základy e-copywritingu

Otestuj si, co víš o psaní textů pro webové stránky, e-maily a PPC reklamy. Čekají na tebe otázky, které vycházejí z best practices pro e-copywriting a webové copywritery.

Zvládneš správně vyřešit všech 15 úkolů?

Pokud ano, nezapomeň se svým výsledkem pochlubit kolegům a přátelům.

Hodně štěstí!

 

Results

Super!

Všechny tvé odpovědi byly správné. To je skvělý výsledek, ke kterému ti můžu jen a jen blahopřát!

Víš o někom, kdo by test zvládl na 100 % jako ty? Vyzvi ho na souboj s těmito otázkami!

 

Pošli to dál

Někde něco nevyšlo…

Ale nevadí. Chybička se vloudí.

Příště už si určitě poradíš lépe a bude z toho krásných 100 %.

Víš o někom, kdo by test zvládl na 100 % hned napoprvé? Vyzvi ho na souboj s těmito otázkami hned teď!

Pošli to dál

#1. Které z těchto provedení promočního e-mailu patří k doporučovaným řešením (tzv. best practices)?

Další otázka

#2. Které z těchto provedení transakčního e-mailu patří k nejčastěji doporučovaným řešením (tzv. best practices)?

Další otázka

#3. Která z těchto PPC textových reklam nejvíce odpovídá doporučovanému řešení (best practices)?

Další otázka

#4. Který z těchto textů je podle best practices nejlepší pro „tlačítko“ na PPC banner promotující prodej nového výrobku?

Další otázka

#5. Která z těchto možností pro zvýrazňování částí textů na webu nepatří k doporučovaným?

Další otázka

#6. Který z těchto tří typů textu na webové stránce je z hlediska SEO nejdůležitější?

Další otázka

#7. Který z těchto způsobů zpřehlednění textu určeného pro web je doporučován s ohledem na vyhledávače?

Další otázka

#8. Kterou z těchto metrik ovlivní přidání tlačítka s výzvou k akci do těla e-mailu?

Další otázka

#9. Který z těchto textů neobsahuje personalizaci?

Další otázka

#10. Chcete ovlivnit míru otevření newsletteru. Na jaký text se zaměříte?

Další otázka

#11. Který z těchto postupů nepatří k doporučovaným postupům pro web copywriting?

Další otázka

#12. Který z následujících předmětů e-mailu nejpravděpodobněji způsobí pád e-mailu do spamu?

Další otázka

#13. Kdy je užitečné a smysluplné sytit text longtailovými frázemi?

Další otázka

#14. Která z těchto otázek není při psaní textu pro web zásadní?

Další otázka

#15. Která z těchto pozic v rámci vstupní webové stránky je pro tlačítko s výzvou k akci (CTA) ideální?

Vyhodnotit

 

Kam pokračovat po testu?

Zkus i další testy pro copywritery. Najdeš je v rubrice Testy.

 

TEST PRO COPYWRITERY (13): FRAZEOLOGIE – SOPHIINA VOLBA A PODOBNÉ FRAZÉMY

TEST PRO COPYWRITERY (12): ZÁKLADY E-COPYWRITINGU

TEST PRO COPYWRITERY (11): S ČÁRKOU, NEBO BEZ ČÁRKY?

TEST PRO COPYWRITERY (10): OPRAV TEXT REKLAMY

TEST PRO COPYWRITERY (9): KUPON, NEBO KUPÓN? – PSANÍ PŘEJATÝCH SLOV

TEST PRO COPYWRITERY (8): ZÁKLADY COPYWRITINGU I.

TEST PRO COPYWRITERY (7): FRAZEOLOGIE – ČÁSTI TĚLA

TEST PRO COPYWRITERY (6): FRAZEOLOGIE – BARVY

TEST PRO COPYWRITERY (5): SLOVNÍ ZÁSOBA – PŘÍDAVNÁ JMÉNA

TEST PRO COPYWRITERY (4): SKLOŇOVÁNÍ

TEST PRO COPYWRITERY (3): SYNONYMA

TEST PRO COPYWRITERY (2): NOHAMI, ČI NOHAMA?

TEST PRO COPYWRITERY (1): PSANÍ ČÍSELNÝCH ÚDAJŮ

Pošli to dál