Copywriting

Outside the Box Copywriting: Co vy na to?

Napadlo vás někdy ignorovat při psaní copy best practices copywritingu? Pojmout marketingovou komunikaci jinak než jako zdůraznění přínosů a výhod? Prostě vybočit z řady a díky tomu zaujmout a získat jedinečnou pozici v záplavě monotónně laděných reklam?

Co třeba rozjet to na struně naprosté, až skoro ironizující upřímnosti jako Archibald London? Nebo nejde o upřímnost, ale trik a využití techniky paradoxu?

Archibald nabízí ručně vyráběné produkty, zejména módu. Pyšní se tím, že jeho výrobky z kašmíru přicházejí na svět ve Skotsku, kde je na rodinné firmě tkají z výběrových materiálů od pečlivě vybraných dodavatelů z Afganistánu, Mongolska a Číny.

Ovšem jejich sponzorovaná reklama na Facebooku, která vtipně využívá princip paradoxu, vytváří naopak dojem, že firma je jen jednou z mnoha, které parazitují na levné čínské pracovní síle a diskutabilní kvalitě výrobků.

 

Pošli to dál

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.