Hledáte cvičení pro copywritery na pohotovost slovní zásoby? Už nemusíte – máte ho před sebou! Následujících 20 produktových sloganů prověří, jestli máte to správné sloveso vždy po ruce.
Cvičení Doplň sloveso pro pohotovější copywriting
Copywriter se bez sloves neobejde. Zvláště když má vytvořit úderný slogan nebo text pro CTA. Jak ale zabránit tomu, aby se vám například v e-shopu nebo katalogu opakovala stále tatáž slovesa?
Je to jednoduché: Trénujte si slovní zásobu. Čtěte, pište, luštěte. A vytvořte si soukromou databázi obratů, které používají ostatní a které vám přijdou působivé a replikovatelné.
Níže najdete 15 ukázek, v nichž chybí sloveso. Vaším úkolem je doplnit ho do každé z ukázek tak, aby celá pobídka dávala smysl a především: aby žádné z vámi vybraných sloves nebylo použito více než jednou.
Zvládnete to?
Vzor:
(přenosný elektrický vařič): __________ na cestách teplé jídlo!
Možné řešení:
Uvařte si na cestách teplé jídlo!
Je to jednoduché, viďte? Takže…
Pojďme na to
(sada třpytivých šperků): ________ své okolí třpytem nových šperků!
(hračky): ________ na tvářích svých nejmenších spokojený úsměv!
(zlatý náramek): ________ uhrančivou krásu zlatého lesku!
(sada úklidových prostředků): ________ si každodenní úklid!
(knižní průvodce esoterikou): ________ svou cestu k lepšímu životu!
(moka konvice): ________ chuť kávy v italském stylu!
(průvodce cviky pro zdraví): ________ léčivé účinky pohybu!
(ubrus s jarním vzorem): ________ jaro ke stolu!
(solární odpuzovač hlodavců): ________ nezvané hosty z domu!
(kloubní výživa): ________ o své klouby ještě lépe!
(TV s rozlišením 4K): ________ si dokonalý obraz!
(prémiová sluchátka): ________ si detailní zvuk, ať jste kdekoli!
(designový SUV automobil): ________ stylově každodennímu stresu!
(kurz meditace): ________ sílu mindfulness meditace!
(společenská hra o starověku): ________ tajemství prastaré hrobky!
2 thoughts on “Cvičení pro copywritery: Doplň sloveso”
Ahoj, přispívám svou troškou do mlýna.
(sada třpytivých šperků): ____oslňte___ své okolí třpytem nových šperků!
(hračky): ___vykouzlete_____ na tvářích svých nejmenších spokojený úsměv!
(zlatý náramek): __objevte____ uhrančivou krásu zlatého lesku!
(sada úklidových prostředků): ___ulehčete__ si každodenní úklid!
(knižní průvodce esoterikou): ____najděte___ svou cestu k lepšímu životu!
(moka konvice): ____zažijte____ chuť kávy v italském stylu!
(průvodce cviky pro zdraví): __prozkoumejte___ léčivé účinky pohybu!
(ubrus s jarním vzorem): ___pozvěte___ jaro ke stolu!
(solární odpuzovač hlodavců): ____vyžeňte____ nezvané hosty z domu!
(kloubní výživa): ____pečujte____ o své klouby ještě lépe!
(TV s rozlišením 4K): ___dopřejte_____ si dokonalý obraz!
(prémiová sluchátka): ___užijte_____ si detailní zvuk, ať jste kdekoli!
(designový SUV automobil): ____ujeďte____ stylově každodennímu stresu!
(kurz meditace): ___poznejte_____ sílu mindfulness meditace!
(společenská hra o starověku): ___odhalte_____ tajemství prastaré hrobky!
A co bys zvolil Ty? 🙂 Míša
Vyšlo mi to podobně 🙂
(sada třpytivých šperků): ____Okouzlete____ své okolí třpytem nových šperků!
(hračky): ____Vyčarujte____ na tvářích svých nejmenších spokojený úsměv!
(zlatý náramek): ____Objevte____ uhrančivou krásu zlatého lesku!
(sada úklidových prostředků): ____Usnadněte si____ si každodenní úklid!
(knižní průvodce esoterikou): ____Vydejte se na/Vykročte na____ svou cestu k lepšímu životu!
(moka konvice): _____Dopřejte si___ chuť kávy v italském stylu!
(průvodce cviky pro zdraví): ____Poznejte____ léčivé účinky pohybu!
(ubrus s jarním vzorem): _____Pozvěte___ jaro ke stolu!
(solární odpuzovač hlodavců): _____Vyžeňte___ nezvané hosty z domu!
(kloubní výživa): ____Pečujte____ o své klouby ještě lépe!
(TV s rozlišením 4K): ____Užijte____ si dokonalý obraz!
(prémiová sluchátka): _____Vychutnejte___ si detailní zvuk, ať jste kdekoli!
(designový SUV automobil): ____Ujeďte____ stylově každodennímu stresu!
(kurz meditace): ____Využijte naplno/Objevte____ sílu mindfulness meditace!
(společenská hra o starověku): ______Odkryjte/Odhalte__ tajemství prastaré hrobky!
Comments are closed.