Cvičení

Cvičení pro copywritery: Doplň sloveso

Hledáte cvičení pro copywritery na pohotovost slovní zásoby? Už nemusíte – máte ho před sebou! Následujících 20 produktových sloganů prověří, jestli máte to správné sloveso vždy po ruce.

Cvičení Doplň sloveso pro pohotovější copywriting

Copywriter se bez sloves neobejde. Zvláště když má vytvořit úderný slogan nebo text pro CTA. Jak ale zabránit tomu, aby se vám například v e-shopu nebo katalogu opakovala stále tatáž slovesa? 

Je to jednoduché: Trénujte si slovní zásobu. Čtěte, pište, luštěte. A vytvořte si soukromou databázi obratů, které používají ostatní a které vám přijdou působivé a replikovatelné.

Níže najdete 15 ukázek, v nichž chybí sloveso. Vaším úkolem je doplnit ho do každé  z ukázek tak, aby celá pobídka dávala smysl a především: aby žádné z vámi vybraných sloves nebylo použito více než jednou.

Zvládnete to?

 

Vzor:
(přenosný elektrický vařič): __________ na cestách teplé jídlo!

Možné řešení: 
Uvařte si na cestách teplé jídlo!

 

Je to jednoduché, viďte? Takže…

 

Pojďme na to

(sada třpytivých šperků): ________ své okolí třpytem nových šperků!

(hračky): ________ na tvářích svých nejmenších spokojený úsměv!

(zlatý náramek): ________ uhrančivou krásu zlatého lesku!

(sada úklidových prostředků): ________ si každodenní úklid!

(knižní průvodce esoterikou): ________ svou cestu k lepšímu životu!

(moka konvice): ________ chuť kávy v italském stylu!

(průvodce cviky pro zdraví): ________ léčivé účinky pohybu!

(ubrus s jarním vzorem): ________ jaro ke stolu!

(solární odpuzovač hlodavců): ________ nezvané hosty z domu!

(kloubní výživa): ________ o své klouby ještě lépe!

(TV s rozlišením 4K): ________ si dokonalý obraz!

(prémiová sluchátka): ________ si detailní zvuk, ať jste kdekoli!

(designový SUV automobil): ________ stylově každodennímu stresu!

(kurz meditace): ________ sílu mindfulness meditace!

(společenská hra o starověku): ________ tajemství prastaré hrobky!

 

 

 

Pošli to dál

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.