Znáš základní obraty, s nimiž se můžeš při copywritingu setkat? Víš, co označují pojmy jako persona, tonalita nebo linkbuilding?
Vyber v každé z následujících 20 otázek správnou odpověď a zjisti, jak jsi na tom. Třeba se přiučíš i něco nového.
Držím palce, ať se daří!
Tenhle parádní výsledek si zaslouží oslavnou fanfáru. Je vidět, že už se v copywritingu pohybuješ jako ryba ve vodě. Pokud chceš dostat echo, až spatří světlo světa další nový test, zůstaň na příjmu. K dnešnímu 100% výsledku ti v každém případě blahopřeju! Jsi na nejlepší cestě k tomu excelovat nejen v praktických dovednostech, ale i v ovládání nových pojmů, které ti třeba dosud nepřeběhly přes cestu. Člověk se přece pořád něco učí. Pokud chceš dostat echo, až spatří světlo světa další nový kvíz, zůstaň na příjmu. Držím palce v dalších testech! Kam dál? Zkus třeba některý z dalších testů zde: https://vladimirvanecek.cz/testy-a-kvizy-pro-copywritery/ Results
Tram-ta-da-dá!
Není to 100 %, ale nevadí!
#1. JEDINEČNÝ PRODEJNÍ ARGUMENT (unique selling proposition, USP) je:
#2. Využívání osobních údajů zákazníků a dat z předchozí interakce s nimi při formulaci nabídky se nazývá:
#3. NORMOSTRANA je (v českém prostředí) strana textu o rozsahu:
#4. Co je to INTERPUNKCE?
#5. Který z následujících sloganů využívá ALITERACI?
#6. Pojem CTA při tvorbě reklamního textu označuje:
#7. Pojem ABOVE THE FOLD (nad zalomením/přehybem stránky) označuje:
#8. Pojem PROOFREADING se používá jako označení pro:
#9. HARD COPY je označení pro:
#10. ALT TAG (alt atribut) je označení pro:
#11. Doporučení produktu či služby ze strany zákazníků, obchodních partnerů, popř. veřejně známé osoby se nazývá:
#12. MINUSKY (též minuskule) je pojem označující:
#13. Kroužek, háček a čárka nad písmeny české abecedy se nazývají:
#14. Který z následujících textů na webu nepodporuje KONVERZI?
#15. LONG TAIL je pojem, který v oblasti optimalizace pro vyhledávače označuje:
#16. TONALITA je v copywritingu označení pro:
#17. SLOGAN, který doplňuje firemní logo (např. Just Do It), se také nazývá:
#18. KLÍČOVÉ SLOVO je:
#19. ANCHOR TEXT (kotva, odkaz na záložky) je pojem označující:
#20. Jaké je pořadí cílů pro text tvořený dle marketingové metody AIDCA?
Další testy najdeš na této stránce.