Test pro copywritery (18.): Základní pojmy

Znáš základní obraty, s nimiž se můžeš při copywritingu setkat? Víš, co označují pojmy jako persona, tonalita nebo linkbuilding?

Vyber v každé z následujících 20 otázek správnou odpověď a zjisti, jak jsi na tom. Třeba se přiučíš i něco nového.

Držím palce, ať se daří!

 

Results

Tram-ta-da-dá!

Tenhle parádní výsledek si zaslouží oslavnou fanfáru. Je vidět, že už se v copywritingu pohybuješ jako ryba ve vodě. 

Pokud chceš dostat echo, až spatří světlo světa další nový test, zůstaň na příjmu.

K dnešnímu 100% výsledku ti v každém případě blahopřeju!

Pošli to dál

Není to 100 %, ale nevadí!

Jsi na nejlepší cestě k tomu excelovat nejen v praktických dovednostech, ale i v ovládání nových pojmů, které ti třeba dosud nepřeběhly přes cestu. Člověk se přece pořád něco učí.

Pokud chceš dostat echo, až spatří světlo světa další nový kvíz, zůstaň na příjmu.

Držím palce v dalších testech!

 

Kam dál?

Zkus třeba některý z dalších testů zde: https://vladimirvanecek.cz/testy-a-kvizy-pro-copywritery/ ‎

 

Pošli to dál

#1. JEDINEČNÝ PRODEJNÍ ARGUMENT (unique selling proposition, USP) je:

Další otázka

#2. Využívání osobních údajů zákazníků a dat z předchozí interakce s nimi při formulaci nabídky se nazývá:

Další otázka

#3. NORMOSTRANA je (v českém prostředí) strana textu o rozsahu:

Další otázka

#4. Co je to INTERPUNKCE?

Další otázka

#5. Který z následujících sloganů využívá ALITERACI?

Další otázka

#6. Pojem CTA při tvorbě reklamního textu označuje:

Další otázka

#7. Pojem ABOVE THE FOLD (nad zalomením/přehybem stránky) označuje:

Další otázka

#8. Pojem PROOFREADING se používá jako označení pro:

Další otázka

#9. HARD COPY je označení pro:

Další otázka

#10. ALT TAG (alt atribut) je označení pro:

Další otázka

#11. Doporučení produktu či služby ze strany zákazníků, obchodních partnerů, popř. veřejně známé osoby se nazývá:

Další otázka

#12. MINUSKY (též minuskule) je pojem označující:

Další otázka

#13. Kroužek, háček a čárka nad písmeny české abecedy se nazývají:

Další otázka

#14. Který z následujících textů na webu nepodporuje KONVERZI?

Další otázka

#15. LONG TAIL je pojem, který v oblasti optimalizace pro vyhledávače označuje:

Další otázka

#16. TONALITA je v copywritingu označení pro:

#17. SLOGAN, který doplňuje firemní logo (např. Just Do It), se také nazývá:

Další otázka

#18. KLÍČOVÉ SLOVO je:

Další otázka

#19. ANCHOR TEXT (kotva, odkaz na záložky) je pojem označující:

Další otázka

#20. Jaké je pořadí cílů pro text tvořený dle marketingové metody AIDCA?

Vyhodnotit

 

Další testy najdeš na této stránce. 

 

Pošli to dál