Copywriting

Pravopisné chyby v PPC bannerech

Na PPC bannerech mnoho textu nenajdete. O to důležitější je, aby z těch několika slov netrčela žádná chyba nebo nedokonalost.

Pokud si správnost textu nepohlídáte, chyba na sebe strhne pozornost. Adresáti PPC reklamy si pak vaši značku spojí s amatérstvím – ať už jde o pravopisný nedostatek, typografický úlet či jiný prohřešek.

Reklamní spot byste také nevypustili do světa, kdyby obsahoval přeřek nebo nedotaženou scénu. Nebo ano?

Takže: Věnujete textům na svých bannerech dostatečnou péči, nebo jsou tím posledním, na čem vám záleží?

PPC bannery, které měly vidět korektora

Je až s podivem, jak často lze na bannery s nějakou textovou chybou narazit. Svědčí to o tom, že příslušné texty neprošly rukama profesionála, který by je nedostatků dokázal zbavit. Kolekce, kterou najdete níže, představuje jen zlomek z toho, co na vás na internetu může vyskočit. Držím palce, ať mezi ukázkami PPC bannerů s chybami není žádný z těch vašich.

Jaké chyby textaři ještě dělají? Přečtěte si tuto sérii článků.

 

Správně: Ochranná nanovlákenná rouška
Správně: Účinnost 99,9 %.

Správně: Rodinné domy Stodůlky

 

Správně: My vám povíme, kolik ušetříte!

Správně: 2VRSTVÁ BUNDA

 

korektor

Správně: „Školení internetového marketingu“ (nebo bez uvozovek)

 

Správně: Nejlepší ceny na léto

 

 

Správně: Víc všeho, co tě baví

Správně: 98 % zákazníků tato jídla doporučilo svým známým!

 

Správně: 3× SHOWROOM

Správně: Řešíte, co na sebe?

 

Správně: Kdo si hraje, nezlobí?

Správně: Chceš dělat něco, co má budoucnost?

 

Správně: Časoakce na Hobynaradi.cz

Správně: Hledáme nové copywritery.

Správně: Balit, či nebalit? Zjistit víc…

Pošli to dál

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.